satyriasis (noun)
1. (Psychiatry) a neurotic condition in men in which the symptoms are a compulsion to have sexual intercourse with as many women as possible and an inability to have lasting relationships with them. Compare nymphomania

http://www.thefreedictionary.com/satyriasis


satyriaasi, satyriasis
1. miehen sairaalloisen voimakas sukupuolivietti

http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=satyriaasi

 

En tiedä olenko siis oikeasti kyseiseen sairauteen sairastunut, onko se oire minun hypomaniasta, vai olenko vain kusipää. Tämä blogi sekä tarkastelee toimiani, rehvastelee niillä, purkaa tuntoja sekä yrittää löytää ratkaisuja kysymyksiin, joita suhteet aiheuttaa.

Tämä blogi on anonyymi. En paljasta kenenkään oikeita (edes omaani) nimiä tai mitään, minkä perusteella kukaan voidaan tunnistaa kuvauksista. Kuvaukset ovat tosia, ellei toisin mainita, mutta jokainen tulkitkoon tekstiä totena tai fiktiona. Kaikki tapahtumat ovat minun näkemyksiä asioista.

Tämän sanottuani, voin sanoa, että petän vaimoani.

Olen lähes 30-vuotias mies Etelä-Suomesta. Olen naimisissa, minulla on lapsia, käyn töissä. Olen ollut vaimoni kanssa naimisissa joitakin vuosia, mutta suhteemme ajan olen lähes säännöllisesti pettänyt häntä eri naisten kanssa. Viimeisen kolme vuoden aikana tilanne on kuitenkin muuttunut huomattavasti rankemmaksi. Sinä aikana olen ollut sängyssä pomoni, alaiseni, naapurini ja vaimoni ystävän kanssa, muiden muassa.

En ymmärrä, miten vaimoni ei ole tietoinen näistä suhteista. Tai ehkä hän on. Ehkä hän ei välitä. Pietän jälkeni hyvin, nykyään. Valehtelen paljon ja sujuvasti.

Tällä hetkellä olen suhteessa itseäni useamman vuoden vanhemman naisen kanssa, joka on vaimoni ystävä. Olemme yhteydessä lähes päivittäin tekstiviestein ja puheluin. Harrastamme puhelinseksiä ja seksiviestejä. Olemme olleet tähän päivään mennessä sängyssä vain kerran, mutta etenemme suunnitelmallisesti ja aiomme harrastaa seksiä mm. ensi viikonloppuna.

Avaan enemmän tämän suhteen taustoja myöhemmissä kirjoituksissa. Nyt riittäköön tieto, että olen suhteessa tähän naiseen. Avaan myöskin suhdetta tätä edeltävään naisystävääni, naapuriini, jos näen siihen tarvetta.

Kaikista näistä suhdekoukeroista huolimatta pidän itseäni hyvänä ja rakastavana isänä. Pidän itseäni enemmän vaimoni ystävänä kuin aviomiehenä. Uskon, että hän näkee tilanteen samoin. Harrastan vaimoni kanssa seksiä niin usein kuin mahdollista. Seksi on hyvää ja tyydyttävää. Pidän itseäni äärimmäisen hyvänä seksipartnerina, sekä taitojen puolesta että koon puolesta. Uskon, että moni lukija pitää tätä itsekehuna, mutta minun taidot sängyssä eivät tule lantion liikkeestä vaan pään sisältä. Minulle seksi on paljon muuta kuin yhdyntää. Usein oma orgasmi ei ole seksin tarkoitus vaan antaa partneriilleni mielihyvää. Avaan tätäkin tarkemmin seuraavissa kirjoituksissa.

Eli, tästä alkaa seikkailu, jossa avataan maailmaa pettäjän silmin, toivottavasti myös hänelle itselleen. Tervetuloa mukaan.

- Satyriasis